Kungsörs Baptistförsamling

Våren 2021

...låt er förvandlas

Trad-bild3.jpg

Följ med oss i vårens tema - en möjlighet att ta del av Guds tankar om hälsa för sju områden av våra liv. Och inte bara ta del - utan låta detta bli förnyelse, förändring och rent av förvandling i Ditt liv! T.ex. Andlig hälsa, hälsa för tankar, relationer, känslor, arbetsliv m.m.

Hur tar man del av detta?
• Här via vår hemsida, kommer Helgmålsbön släppas lördagar 18.00, med ett inledande budskap i ämnet.
• Samtidigt läggs 25 minuters genomgång av ett studium i upp samma ämne. Detta tittar man helst på i en liten grupp med vänner, en hemgrupp eller några i familjen.
• Till hjälp får Du en studiebok att följa med i, där texter, bibelhänvisningar och frågeställningar finns.
• I boken finns även 49 andakter, en för varje dag i sju veckor! För Din målsättning med dagen och livet!

Det viktigaste
Anmäl Ditt intresse till oss för att få del av temat, materialet, i sin helhet. Mail till oss: info@centrumkyrkankungsor.se, mobil BG Backman 076-024 57 39 eller via anmälningsformuläret som du hittar genom att klicka här.

Är du inte med i någon hemgrupp i kyrkan, eller inte van vid kyrkan, kan du helt enkelt samla några vänner, hemma eller digitalt, och startar upp detta. Det kan bli helt revolutionerande för Dig och Dina vänner. Vill du ha hjälp att hitta en liten grupp så hjälper vi Dig. Vi stödjer Dig givetvis, och hjälper där det behövs. Tillsammans gör vi en förvandlande resa under denna vår.

Materialet kan följas, ses och arbetas med när som helst, den tid som passar Dig/Er. Det nås alltid via hemsidan.

Välkommen att höra av Dig oss!

BG Backman - pastor, föreståndare Centrumkyrkan.

________________________________________________

Sändningar under temat

Helgmålsbön
17 april: Närmare Gud